BETTA Corp

Coaching, Training & Onboarding

Wij leren u ook efficiënt met het nieuwe systeem werken

BETTA Corp biedt uw medewerkers de mogelijkheid om zoveel mogelijk voordeel te halen uit de systemen die we voor u implementeren. Bij het gebruiken van nieuwe software valt of staat het succes van het nieuwe geïmplementeerde ecosysteem met de juiste vaardigheden om het goed te gebruiken.
Het coaching en training van vaardigheden zal op uw bedrijfsdoelstellingen worden afgestemd. Door bij het lesgeven uw eigen gegevens en software te gebruiken ontvangt u de specifieke instructie die u nodig heeft. Deze hands-on methode zorgt ervoor dat u de praktische ervaring opdoet om uw software in de toekomst succesvol te bedienen. Uiteindelijk willen we u leren hoe u een hoog zakelijk inzicht krijgt in onze software en deze kunt toepassen zodat u het volledige potentieel ervan kunt benutten. 
Een van de belangrijkste onderdelen in het gehele proces s de acceptatie (onboarding) van het nieuwe systeem. Wij laten uw medewerkers met plezier aan het nieuwe systeem werken door hen te betrekken, trainen en te motiveren. 

Traningsonderwerpen
  • Prestatiegericht stellen van doelen en deze ook meten
  • Uw klantgegevens gebruiken om de behoeften van uw klant beter te begrijpen
  • Gedistribueerde kennis voor innovatie
  • Strategie-ontwikkeling
  • Contentontwikkeling en uitvoering
  • Er is een maatstaf voor succes
  • Een reeks analysetechnieken om inzicht te krijgen in data
  • Verkoopteam ontwerp
  • De effectiviteit van het verkoopteam verbeteren
  • Verkoop- en personeelsplanning en implementatie
  • Verkoopcompensatie
  • Klanten inzicht
  • Pijplijn-strategie
  • Sales Meetings
  • Coachen van uw verkoopteam
  • Leiding geven versus managen
  • Verhoog de omzet van uw klanten
  • Key Account Management
  • Begrijp hoe u kansen niet kunt verliezen
  • Klantgerichtheid
  • Klantsegmentatie
  • Relatiekracht meten met uw klant
  • Plan en voer strategische activiteiten uit
  • Klanten kopen en beslissingsproces
  • Het proces begrijpen dat klanten doorlopen om een ​​aankoopbeslissing te nemen
  • Krijg een duidelijk inzicht in de belangrijkste verkoopconcepten en een verkoopproces
  • Accountverkoop beheren wanneer er concurrenten bij betrokken zijn
  • Verkoopvaardigheden toepassen in klantgesprekken
  • Verwijzingsnetwerken bouwen
  • Strategie om de ROI en timemanagement te verbeteren.
  • Belangrijk vs Urgent
  • Efficiënt vseffectief
  • Proces vs Resultaat
  • Los het probleem op vs Zorg voor een alternatief
  • Inzicht in het minimaliseren van minder belangrijk werk of interacties
  • Begrijpen wat uw tijd in beslag neemt

We bieden ook intensieve CRM Bootcamps om u en uw personeel onder te dompelen in alles wat met CRM te maken heeft.
BEL VOOR EEN GRATIS CONSULT