BETTA Corp

E-mail Marketing

Open deuren naar nieuwe business

Het belangrijkste voordeel van e-mailmarketing is dat het uw verkoopkosten verlaagt. Hierdoor worden producten en diensten die voorheen onbetaalbaar waren om te verkopen haalbare zakelijke kansen. Door onze e-mailmarketingsoftware kan een bedrijf zich effectiever op meerdere online kanalen presenteren (e-mail, sociale media, etc.) en daarbij diverse taken automatiseren.
E-mailmarketing helpt ook deuren te openen voor nieuwe bedrijfsactiviteiten die voorheen oneconomisch waren. Klanten die voorheen een onbetaalbaar lage uitgaven of marge hadden, kunnen levensvatbaar worden met automatisering. E-mailmarketing stelt bedrijven in staat om de klantervaring in alle stadia van de conversietrechter te optimaliseren - van het genereren van leads tot het genereren van herhaalde verkopen. Het helpt u ook om na een verkoop contact te houden met klanten. Deze relatieopbouw leidt vaak tot herhaalaankopen en uiteindelijk tot een hogere omzet per klant.

Belangrijkste voordelen van e-mailmarketing
  • Verhoogd vermogen om up- en cross-sell te doen
  • Helpt klanten te reactiveren en te behouden
  • Creëert efficiënte aanvulmechanismen
  • Biedt ontslagservices en onderhoud
  • Helpt bij het instellen van afspraken
  • Kan feedback van klanten en enquête-inspanningen beheren
  • Volgt de klant door het verkoopproces om een ​​betere betrokkenheid te creëren
  • Vereenvoudigt service en onderhoud van productplanningen


Wanneer moet u een marketingbureau inhuren?

Op verschillende momenten in uw levenscyclus is het inhuren van een marketingbureau effectiever dan het inhuren van een fulltime marketingprofessional, en omgekeerd. Hieronder staan ​​enkele belangrijke vragen die u moet overwegen wanneer u overweegt een marketingbureau in te huren:

  • "Heb ik momenteel het kaliber van mensen met de mogelijkheid om originele ideeën te genereren en deze uit te voeren op een manier die winst oplevert?"
  • "Wat is de meest kosteneffectieve manier om de verschillende vaardigheden te krijgen die ik nodig heb?"
  • "Moet mijn verkoopteam een ​​manier vinden om nieuwe leads te vinden en deze onmiddellijk te sluiten of in een verkooptrechter te plaatsen voor de lagere termijn klantenbinding?"
  • 'Kan een marketingbureau samenwerken met ons interne team?'
  • 'Heeft de toekomstige instantie directe ervaring in een vergelijkbare branche?'
  • "Kan het bureau mijn bedrijf blijven ondersteunen terwijl het verandert en in omvang groeit?"
  • "Ik wil het bedrijf laten groeien, maar heb niet de inkomsten om het inhuren van een interne marketingprofessional te rechtvaardigen. Zou een bureau kosteneffectiever zijn?"
  • "Hoe kan ik mijn bestaande interne marketingteam versterken?"
  • "Hoe weet ik of mijn werknemers voldoende ervaring hebben om de bijna onomkeerbare schade die spam kan veroorzaken te voorkomen?"
  • "Kan een bureau een diagnose stellen en ons helpen herstellen van een negatieve e-mailcampagne of spam?"

Indien wenselijk kunnen de marketeers van BETTA Corp u helpen een keuze te maken of daar waar nodig te ondersteunen bij uw marketing.
BEL VOOR EEN GRATIS CONSULT